lördag 17 augusti 2013

Förändringens vingar

Förändring jag vill ha förändring. Jag vill förnya renovera och utveckla allt i mitt liv.
I åtta år har jag gått övervägande i långa kjolar. Nu börjar jag smått känna lusten att bära byxor igen komma krypande. Förändring. 
Jobbet har jag förändrat och nu är det dags för klädseln kanske?
Ibland kommer man in i perioder då man bara vill byta och förnya. Som en fjärilslarv som bryter sig loss från sin puppa och flyger med sina nya vingar.
Sedan funderar jag på att i vår läsa en distanskurs i filosofie på halvfart. Då kan jag ju fortfarande arbeta. 

När ni förnyar vad brukar ni mest förnya?

1 kommentar:

  1. Mitt hår skulle jag nog svara spontant.. och det vet du ju.. det har ju passerat några nyanser och frisyrer under åren vi känt varandra.. min garderob är nog också en viktig förändringsdel. Jag känner också ett behov av förändring, ska be om hjälp för att få till min lägenhet och just nu funderar jag över klädstil och vem är jag och vad trivs jag i.

    Kramar från Liv

    SvaraRadera