torsdag 7 februari 2013

Utmärkelse

Ja har fått en utmärkelse av finaste Vida.
Den består i att berätta åtta valfria saker om sig själv som då ger en mer mångfascetterad bild av mig.

Då kör vi. Är ni med?

1. Jag kan inte läsa eller se nyheter där barn eller djur far illa för jag känner smärtan fysiskt i min kropp.

2. Jag är till stor del uppvuxen i Skåne och väldigt nära havet. Denna närhet till havet saknar jag enormt mycket trots att jag har bott i Stockholm 23 år. Och jag älskar Stockholm.

3. Jag jobbade med att spå i tarotkort i 10 år och är väldigt väldigt duktig.

4. Jag älskar mina barn och försöker vara så bra och perfekt mamma som möjligt och det betyder att jag tyvärr är hård mot mig själv de gånger jag inte lyckas.

5. Jag är en önskan om att vara så rik att jag slapp jobba. Då skulle jag bara vara.

6. Jag vet oerhört mycket om de flesta religioner och new age då detta är ett ämne som fascinerar mig mycket.

7. Jag och min man bjöd hem två mormoner på middag då var två unga killar som skulle missionera här i två år och de fick bara ha kontakt med sin familj via mejl en gång i veckan.

8. Jag är så frusen att jag på vintern sover under två duntäcken.

Jag kommer att skicka detta vidare men måste fundera lite först.

5 kommentarer:

  1. Älskar att läsa om dej och upptäcka saker jag inte visste.
    Ha en riktigt fin helg och kul att du tog dig an utmaningen.
    kramar från Liv

    SvaraRadera
  2. Hörröööö kära Drottningens tankar.... ge oss lite reflektioner på dina tankar... Jag tycker om dom!!!
    Ha en fin onsdag!
    Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oki..... Lite reflektioner kommer.

      Kram

      Radera
  3. Hej! Såg att du tävlat om en kryssning i en blogg och tänkte bara tipsa att du kan tävla hos mig också för ytterligare en chans att vinna! Så var gärna med om du inte redan kommenterat min tävling! :)
    http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kul att läsa om dig! Coolt att du jobbat med tarotkort!<3

    SvaraRadera